25 oktober

jag tog en extra kväll hemma i går och tog därför tåget som gick 6 i morse.
inte den roligaste tiden att kliva upp på men vad gör man när man är duktig och sköter skolan ;)
har iaf haft en slapp dag, hade projektstart med de nya projektet vi ska börja med sen fick vi sluta!
ci gick och åt sen gjorde jag och Julia ett försök att byta kod till mitt kort men utan resultat för att vi ite orkade vänta gick vi till henne för att hämta min cykel :) så nu är den hos mig igen. pluggade lite när jag kom hem
men när jag insåg att jag inte skulle kunna lära mig 60 sidor + massa andra papper på en kväll la jag ner och började städa ist, så nu är lägenheten städad. sängen är bäddad, golven damsugade/torkade, toaletterna tagna och allt är dammat! skönt när de är gjort för nu behövdes det :) så nu skiter jag i plugget och till provet i morgon och gör de en annan dag, så får de bli.. har även ett annat prov som jag ska göra i morgon så måste väl plugga till de, men de är iaf inte lika mycket. jag måste prioritera och mitt liv orkar inte med ekologi just nu..

ska snart äta middag och sen möta upp julia för föreläsning på skolan. får se vad som händer efter de :)


ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0