27 oktober

kvar i gävle i natt, då jag inte hinner ner i morgon tills vi ska åka.
åker till stockholm i morgon med klassen, studiebesök på polisrytteri och
på mälarkliniken, spännande :) åker redan halv 8 så jag ska snart gå och lägga
mig så jag orkar upp.

har haft föreläsning och dopning och träning i dag och efter de lunch och
specialidrott, sista gången på A kursen så nu vänta vi bara på betyget där innan
vi går in i B kursen efter lovet :) hoppade två serier, fick tuffe! eller bytte mig
till han, allt går så bra när vi väl får snurr på galoppen och allt men dit är det en bit,
fattar inte att jag inte börjar med de från början ist för at vänta tills vi hoppat typ 4 språng.
onödigt! så nu ska vi ändra på det :)

har varit mys framför bönderna i kväll, så nu sitter jag och funderar på att ta något att äta
innan mina ögon slår ihop för en natts sömn.

natti natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0