31 oktober

inte skrivit på någon dag nu, men iaf så var de stallet som gällde när jag kom hem i fredags :)
red mac på banan som var helt galen rent utsagt! ;) men jag satt kvar trots att han var mer i luften än på
makren och lyssnade på mig. men stallet var klart så jag red bara sen hem. på kvällen blev de tidigt i säng då
jag var sjukt trött efter torsdagens äventyr och en tidig morgon på fredagen.

Lördag var jag upp tidigt, direkt till stallet och red millan och mac + fixade stallet med linda, alltid roligare
med sällskap! sen hem och iväg på kalas innan de var dags att tagga för en utgång med tjejorna i ljusdal :)
mathilda hämtade mig och vi for iväg och handlade mat till tackopaj, mums! sen fixade vi till oss och gick mot de andra. blev en lyckad kväll och va roligt vi hade mina vänner :D sov kvar på ljusdal så nu är man hemma igen, blev stallet när jag kom hem, gjorde stallet och red i backarna i galopp med millan och galoppera :) så nu sitter jag hemma bara och har nyss duschat, ska snart åka iväg och städa på ede :/ inte de jag har mest lust med nu men vad gör man när plikten och jobbet kallar. jag får skylla mig själv när jag hela tiden skjuter fram det till söndag kväll. ska göra de sen blir de tv kvällen lång för mig, kanske städa rummet lite med så jag kan tvätta allt..
ha det så bra :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0