4 oktober

jag orkade helt enkelt inte blogga något mer i går efter att jag hade städat och tittat klart på ensam mamma söker :)

men i dag är en ny dag och jag är full av energi igen! är ledig i dag för att lille Arrandir skulle kastreras och jag skulle va med eftersom jag även har praktik där uppe, så var de bra att kunna räkna in de i den. kom hem runt 12 så blev en lugn dag där uppe, jag åkte dit till söre 9 och började med stallet och vet kom runt halv 10 så vi blev klar precis. allt gick bra för lill killen våran, så nu hoppas vi de fortsätter så. dock var inte jag med så mycket efter det att han fått bedövningen, efter de att han hade börjat svettas och de bara rann av han, då gick jag och gjorde annat. allt bara knöt sig i magen och huvudet bara snurrade kändes som jag skulle svimma, då klarade jag inget mer helt enkelt. När hon hade åkt passade vi på att städa upp i stallet lite, vikte täcken,städade i hyllan,fyllde vatten och massa mer som behövs göras :) knäppte lite kort på de fyrbenta med innan jag åkte hem.







bilder från i dag :)

sitter här och har precis tvättar i massor, shabrak till mammas fasan. men dom VAR ren faktiskt. iaf så var det inget hår på dom. ska alldeles straxt gå ut och städa bilen invändigt, de kan behövas kan jag lova!! så ska ta och fixa de nu när jag är hemma.

  FÖRE!
var mycket värre, glömde bort att knäppa kort, så hade städat lite innan korten blev tagna. efter bilder kommer senare. har inte städat klart än :p

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0