tävling!

hästen kändes toppen verkligen på framridningen men jag pressade henne lite får hårt där så hon orkade inte riktigt med programet, men de är något att ta med sig till nästa gång :) jag är så glad över att hon kan koppa av och vara lugn på platsen bara. men jag är nöjd med ritten trotts lite dåliga vägar i serpentinerna och trots de som hände i väster galoppen. pinsamt nog att jag hade kunnat gått ut, men men. sånt som händer. vi taggar om inför delsbo tävling nästa helg ist :) hon får gå en lång promenad med mig i morgon sen vila nån dag så är hon nog med på banan sen igen. men vi lyckades iaf få ihop 50%.

I går var de stress från morgon till kväll, red millan direkt på praktiken, longerade två hästar, följde med och handla, mockade, städa stallet lite och packa för i dag. sen hem och käka middag innan jag tog ännu ett pass på millan, lite lugnare den här gången och mesta dels vändande övningar så hon skulle va mjuk och fin och de märktes i kroppen i dag. sen så bada jag av henne lite, gav alla mat och släppte in de som skulle in sen hem igen. tog en snabb dusch och en snabb sminkning sen for jag iväg för att träffa lite trevligt folk. skulle skjutsa några så umgicks med dom innan en sväng, trevligt! :) kom hem runt halv 12 då blev de sova direkt skulle ju upp redan vid 5 i morse, va i stallet 6 och hade allt klart tills 7 då vi började lasta.


redo för tävlingen i morse :)

Har precis kommit hem nu och ska snart duscha och sen fara iväg och städa innan jag gör mig redo för en kväll med barnpassning, ska vara barnvakt åt lindas två busfrön när dom är iväg på fest :) de slutar nog att jag somnar i soffan när jag har skjutsat dom. sjukt trött alltså! planen var att sova nu innan jag skulle iväg igen men de verkar inte bli av..


tänk att man kan ha så fel om en människa, en person man trodde
man kunde lita på och en person man aldrig trodde det här om,
men man kan ha fel väldigt många gånger har jag kommit fram till.
jag har haft mina aningar men inte att de skulle va riktigt så här..
du har visat vem du är nu och jag vill inte va delaktig i det, så försök inte ens mer..


ha det så himla bra så hörs vi :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0