14 september

jag är fortfarande utan mobiltelefon men bästa elin tar med en i dag (:
så då kan ni nå mig igen om ni känner för det :) iaf så hade jag hara en slapp kväll i
går, titta på tv och myste med R och gjorde inte alls speciellt mycket, härligt med såna kvällar ibland!

iaf så ska jag bara äta upp frukosten och sen kila iväg till skolan för ännu en dag, projektarbete,religion och ledarskap innom lek och idrott är vad som ska ske innan jag får gå hem för dagen. ha en bra dag för de ska jag försöka ha.


Jag vill inte hålla dej för hårt
för då kanske du tröttnar.
Jag vill inte hålla dej för löst
för då kanske du glömmer.
Jag vill hålla dej lagom så säg hur du vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0