17 september

praktikslit i dag :) fast kan säga att jag har de rätt slappt men får saker gjorde ändå. var ut och red med linda på fm när jag kom, hitta massa trattisar så min hjälm blev till en svampkorg ist, funkar lika bra de! sen blev de lunch för två hungriga magar. innan vi gick ut och fyllde vatten och krossa en massa korn och havre, så nu räcker det ett tag, men kan ju säga att hela jag är full med fint damm som bara kliar så nu blir de en dusch innan jag gör nått annat i dag.. efter de longerade vi bonzai inspänd och sen red linda en sväng på han. så duktig han är :)



sen har vi inte hunnit med så mycket mer i dag, i morgon blir de en hel dag i stallet igen, så skönt att ha prakitk på samma ställe som där man är på fritiden. ska trimma millan lite lätt på banan + bada henne. och klippa lite här och lite där, började i dag, så nu har hon ingen man, men de var behövligt. fy hur den såg ut så nu blir hon manlös tills den växer ut fint och jämn ist för tofsar som hänger lite varstans.

nu blir de middag och sen får vi se vad som händer :) jag är grymt sugen på att hitta på något, frågan är bara vad.
ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0