18 september

sitter här och bara latar mig, orkar inte göra något alls. ska snart göra mig klar för att åka till farmor, hon fyller år :) sen direkt till stallet efter de, blir nog en lång dag även där i dag. men de är så härligt, att bara gå runt och bara vara. ska försöka låna med mig mammas kamera och knäppa lite kort på de fyrbenta :) för nu var de verklige längesen de blev nå bilder. iaf så skrev jag ut programen i går så nu är de bara att få in dom i skallen, inte så svårt. men jag glömmer ju dom lika snabbt. haha.

ni får ha de så bra, skriver kanske mer i kväll tillsammans med bilderna :) <3
saknar de bästa av de bästa just nu ♥

blev dock inga bilder, regnade och va inte alls roligt väder ju, får bli en annan dag.

hemma från farmor och stallet. fick rida i spöregn i dag, inte de roligaste eftersom de för övrigt kändes som jag hade en snopp mellan benen som tyngde ner hela ridbyxorna, tur de bara var vatten ;) haha!! nog om snoppar nu, de gick iaf skit bra, galoppen går bättre och bättre och jag gillar de! bara att hålla i den här träningen med henne nu och komma ut så mycket som möjligt på träningar och tävlingar! 3 oktober övergår vi till att presstera något i western km, får väl se hur det går, men sen till dressyren igen, är en tävling längre fram som jag kanske anmäler mig till om de går bra i morgon, för försöka åka iväg när de inte är så långt.. men nu ska jag försöka göra något av den här kvällen, får se vad den kan bjuda på, de vet jag inte än men hoppas på några trevligheter! nu kallar hårblåsen så jag ska kila iväg..

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0