19 september

jag har varit se tidig morgon klockan 8... inte de roligaste att vakna den tiden en söndags morgon. men jag hoppade upp och for och städade ändå. sen hem och fixa lite innan jag åkte och solade en sväng, så skönt! nu ska jag packa ihop lite och göra mig klar för tävling sen upp till stallet och fixa hästen fin :) tråkigt att de inte går att knoppa henne när hon inte har nån man kvar alls, men hon är så snygg ändå min lilla prinsessa! nu är vi taggad! men varför kan jag bara Lb programet? åhhh, jag blir galen. jag får bara inte in lc i huvudet.. men hoppas de går vägen när jag väl är inne på banan.

får se om jag hinner med tåget till gävle i kväll med, de hade varit underbart men troligtvis hinner jag inte de. men jag ska packa ihop så är de bara att åka om jag ser att jag hinner (: men allt brukar ju dra ut på tiden på tävlingar så de är inget att hoppas på, men men man vet aldrig..

nu måste jag kila iväg, ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0