30 september

jag pallar inte med det här.. tur säger jag att jag har andra som bryr sig om en.

har varit i hifors hela dan och haft teräng träning (fälttävlan) hur kul som helst vill jag bara säga att det var :D
har övervunnit min rädsla så nu är inget läskigt längre känns det som. Underbar känsla, alla spärrar bara släppte när man hade hoppat nått språng över hindren, både uppför och nerför. kan ju meddela att jag hade världens bästa häst så de var inte svårt att känns sig trygg och modig. efter det så fick vi skjuts till stan, där väntan på tåget började och en tågresa mot ljusdal :)

när jag kom hem blev de middag och sen direkt till stallet, red millan och tränade grinden lite inför helgen, underbara millan sköter de galant nu ska jag bara få in att hålla den i en hand bara och inte i båda. hur detta ska gå i helgen vet inte jag men de kommer bli skoj, helt klart!! (: hann precis hem till idol så de blev fika till de sen dator en stund så nu ska jag sova straxt. upp på praktik i morgon igen, får se vad som händer då och sen resten av dagen och kvällen.

ha de bäst, god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0