4 september

R kom i natt vid halv 2 ungefär då blev de sova direkt för gud så trött jag var.
vaknade första gången vid 9 men kände inte att de var lägligt att kliva upp 9 en
lördags morgon så vi sov vidare ett tag till. vid 11 gick han iväg och jag kunde börja
packa, har nämligen varit hem en snabbis i dag och hälsat på familjen ♥ underbart att se
dom efter nästan 2 veckor, men allt var sig likt och dom var som när jag sist såg dom.
blev en sväng till farmor för att hälsa på henne, farfar var iväg och jagade björn (?)
sen blev de städning på ede och sen mys middag med familjen innan mamma skjutsade
mig till tåget. så nu sitter jag här i Gävle igen i min lägenhet och lyssnar på winnerbäck,
ska straxt sova men måste nog packa ihop lite i resväskan först, allt är bara utslängt på golvet
just nu :/ måste ta tag i det och sen i morgon även fixa en tvätt tid. synd man inte kan ta två
direkt, de skulle behövas nu kan jag säga ;) men men de bekymmret tar vi i morgon.
nu kryper jag ner under täcket och kollar om tv funkar sen sova någon timme innan jag ska
upp och öppna åt R som kommer :)

sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0