5 september

god morgon alla som läser min blogg!

jag är kvar i gävle, fick mysigt sällskap i natt som sov över :)
fick sovmorgon till halv 11, hur skönt som helst. i morgon börjar ju skolan
på riktigt för mig jag har ju varit borta en vecka men i morgon drar det igång
så de var skönt att sova lite. jag har precis städat båda badrummen här så nu
är de fint där, ska fortsätta med stora rummet när jag har varit i väg och handlat
lite frukost, nu är de tomt här igen. skönt att veckorna blir som vanlig snart så man
har nånting när man kommer ner på söndags kvällarna eller som det blev nu i helgen.

nästa helg kommer pappsen ner till mig, ska hjälpa mig lite i lägenheten, jag har gjort
en liten lista, sen kommer han ner med en ny tv och en frys, min tv är verkligen paj nu och
så har jag bara ett litet frysfack så kan bli skönt med en extra liten frys så jag kan ha lite mer mat
så även jag överlever :) men nu måste jag sätta fart, ska iväg och handla lite sen kommer
underbara Elin till mig och sover över, massa mys vi ska ha och en massa prat ska de pratas :)
saknar min flicka ju, inte setts alls i sommar och sen inget första skolveckan och sen var jag borta
så nu ska vi gå igenom allt vi har missat :) ♥

ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0