8 september

hann inte blogga nått i går som jag hade tänkt. men iaf så åkte jag hem efter skolan. sluta redan halv två. så tof två tåget hem, blev mat och sedan upp till stallet. red millan på volten och arbetade lite :) hon blev fin mot slutet och efter lite rop och tjat från Linda.. men de är hur bra som helst tycker jag, bra med kritik ibland. sen longera jag även bonzai över bommar, duktig killen blivit. nu börjar vi ridningen igen lite smått. efter de åkte jag direkt ner till sjöbo och ridhuset och kollade på anna när hon hade lektion, sen vidare mot mormor och morfar med idolmys och fika =)

idag hade jag endast matte lektion och sen hoppspec :) helt okej kan jag säga att de gick var ju ett tag sen man hoppade nu, men de funkade och jag ramlade inte av. i morgon är de ridning på grs igen. men nu funderar jag på att duscha och sen räkna lite matte, måste komma igång nu och verkligen klara den här jäkla kursen. senare i kväll får vi se vad som händer.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0