bra kväll trots allt

blev en trevlig kväll i kväll ändå. först blev de massa tänkande på vad jag ska göra för projekt, så nu är de nästan bestämmt men ännu lite förslag finns så vet inte riktigt nu, tidigare i dag var de ju tvärtom då visste jag inte alls. till de blev de lite glass jag hittade i frysen :) tv är trasig men R kom hit och gjorde mig sällskap ett tag efter hans träning, gulligt av han :) så nu är jag själv igen och har precis duschat, blåsa håret nu sen sova. ska hem i morgon en väng med och hämta lite ridgrejer så då passar jag på att rida ett pass med millan också :) längesen nu, men jag har bestämmt mig, SKÄRPNING!! haha...

sov så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0