dagarna rullar på

26 september.
kör en liten kort uppdatering på vad som hände den dagen. full fart hela dan. jag sov hos mormor eftersom jag träffade en kompis på lördag kvällen, trevligt :) så på söndag morgon åkte vi till mobackes och tittade lite där och sen blev de fika där, mys dag med mamma och mormor. kom hem och då blev de stallet direkt efter jag hade städat. Linda hade lektion så jag fick lite western tänk, de är svårt men vi är taggade som vanligt min ögonsten och jag <3 de gick bara bra iaf, så de blev middag när jag kom hem och en tidig kväll.

för i dag är de måndag igen och de var skola som gällde! ridskoledag på fm då vi tittade på olika transporter och lastbilar sen även hur lastning går till. lunch inne i stan innan vi hade stadsorientering (foto orientering) eller vad han kallade det, sen blev de en timmes väntan på tåget hem som va ersatt med buss så jag tillbringade 2,5 h i buss i dag från gävle till ljusdal. inte de roligaste men de gick, sen bilen hem och gratta pappsen som fyller år innan de blev stallet och rida ett pass :) planen var att rida ut och köra galopp intervaller men mörkret kom innan så då blev de galoppfattningar på banan ist. gick bara bra efter en stund, bara jag slappnar av så går hon ju men de är vägen dit, jag hatar ju att rida men tyglar som bara hänger men de är väl målet med hela western ridningen så jag ska fortsätta pressa mig själv innan helgen :) när jag kom hem var de kvällsfika och idol härnäst.

nu måste jag verkligen börja läsa lite på religionen, judendom. prov i morgon :/ blir att jag åker hem i morgon med, stallet såklart. skönt att jag kommit på fötter igen och kör på som aldrig förr. känns toppen verkligen att kunna hålla på och träna och utvecklas som jag hela tiden gör på henne, underbart ♥

♥♥



♥♥

anmält till tävling nu, så nu blir de en LB1 i hudik den 9 okt och helgen efter de blir de LC2 och Lb2 i delsbo :) får se hur allt går, men vi gör de som en tärning för både mig och hästen. båda lika ny inom tävlingen, men skönt att ha kommit igång så man har något mål med det hela :)

ha de bäst, natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0