tävlingsdag!

massa kärlek till hästen i dag alltså! 
att jag ens får möjligheten att ta del av hennes träning och allt.
det känns så underbart och ännu bättre känns det när de går bra.
hon skötte sig super i dag iaf, hur lugn och fin som helst även på framridningen
och runt om där hon för de mesta bara brukar stå och titta sig om kring och va nervig.
men hon skötte sig både på framridningen och inne på banan :) jag är iaf nöjd över dagen
och vad vi gjorde tillsammans <3 nu fortsätter vi sikta frammåt mot nästa dressyr tävling
som är i delsbo någon gång i oktober, minns inte vilket datum dock. men innan dess ska
vi också hinna med en tävling i western km också. får se hur de går.




bjuder på två bilder sen dagen, blev inte så många då jag mest satt på hästen.
ska försöka att lägga in en film här med, men förvänta er inte något. inte min
starka sida att försöak göra något sånt :)

ha det bäst, nu måste jag sova om jag ska orka kliva upp halv 5 i morgon :(
god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0