träsket!

som rubriken lyder så tappade jag min mobil i en damm på idrotten i dag när vi hade nån slags golf vid högskolan. fast den där dammen likna mer ett träsk än en damm, massa alger och äckel och natuligtvis så lyckas jag tappa min där :/ så nu är den sten död!! så att ni vet så försök inte att få tag på mig.

iaf så har dagen varit ganska bra ändå :) först riskola där vi fick städa på anläggningen typ och sen lunch och idrott. efter de hade vi projekttid och uf tid men jag lämna in min idé och sen gick jag :) så är hemma nu och försöker dessperat få tag på en mobil jag kan låna tills jag köper mig en ny. klantiga jag!!

men ska ta och käka nått nu och sen räkna lite matte och vara duktig :) sen väntas de nog film eller tv resten av kvällen. ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0