18 april

vilket underbart väder det är ute och här sitter jag och glor f¨ramför datorn.
men ska snart masa mig ut, kanske hämta lillebror och åka och ta en fika eller köpa glass, mums säger iaf jag åt de förslaget :) dagarna rullar på och snart är de inte långt kvar tills jag tar studenten tillsammans med mina underbara vänner, känns lite tråkigt att vi alla då kommer att gå olika vägar, men jag kan bara tacka dom för fom här tre fina åren vi haft :) ♥

sitter och försöker få in alla bilder i mobilen till datorn nu men de verkar inte vela fungerar så pappsen får faktiskt hjälpa i kväll, inte ens en sån sak klara jag själv, man får ju skämmas!

I går gick de äntligen hela vägen och vi fick upp millan till helena i letsberg där hon kommer vara 2 veckor skulle jag tro. skönt att ta henne till ett nytt ställe så hon får bli lite vuxen utan sina kompisar där hemma. så nu blir till att träna, funderar på att anmäla till en lokal dressyr tävling i ljusdal som är i maj, vi får se hur hon utvecklas och hur avspänd hon kan börja vara. tiden får visa vad som sker.

sen har jag klickat hem lite kläder och smått och gott från hm, som kommer i veckan, roooooligt :) hoppas de passar. sen måste jag hitta en studetnklänning med men har inte hittat nån jag vill ha, böjar känna mig lite stressad faktiskt :p men men de ordar sig säkert i sista sekund.

skulle egentligen lagt upp lite bilder här nu på de som hänt men eftersom de inte funkar får de bli en annan dag.

puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0