25 april

Sommaren är här och jag älskar verkligen detta väder! ♥
solen skiner, sommarlåtar spelas och jag ser inte ett moln på himelen, kan inte
bli så mycket bättre tycker jag :) sitter ute i solen nu och föröker plugga men
att blunda och bara njuta av våren och sommaren är bara för najs så
plugget får vänta tills det blir regn väder eller nått. måste ta vara på vare sekund
av detta väder nu när de håller i sig.

på onsdag bärjar skolan igen också och om drygt 3 veckor sätts betygen så de är bara att kämpa på
och få klart allt i tid! jag är iaf i gäve nu, skönt att komma hemifrån ibland. I lördags hade vi lite grillmys hemma hos mig, trevligt sällskap och massa god mat och dricka innan de senare blev stadt, grymt roligt vare!

Hästen står kvar hos helena och allt flyter på, så funderar på att anmäla till några tävlingar framöver, iaf till den i Ljusdal den 22 maj!

en till sak som jag glömt att berätta är att jag fick jobbet på järvzoo i sommar! skönt så man vet vad man ska göra i sommar, till en del iaf!
 
 inte långt kvar nu :D








ha de bäst i sommarvädret alla läsare så hörs vi :)
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0