26 april

är hemkommen från 2 mysiga dagar i gävle :)
tog tåget till Ljusdal vid 8 så morfar hämta mig så jag fick med bilen hem från dom så hem och byta om och direkt upp till stallet, tog en tur på banan och sedan ut i skogen :) mötte även på en räv, hann dock inte få upp mobilen så jag fick den på bild den. sedan blev de pyssel i stallet och hemfärd!

stoppa i mig mat och sen iväg till föne för att kolla hur långt andre hunnit med huset.
just nu är jag hos pappa och ska försöka plugga, sen får vi se hur det går :) har även hämtat ut ett paket som kommit från hm i dag, får se vad jag sparar och inte sparar ;) 

nu tillbaka till plugget så man kan släppa de där sen! skulle va så skönt att få allt klart inom en snar framtid. så man kan ägna sig åt de man vill sen (:

påsktårtan.

lillebror fyller 2 år på långfredagen :)
puss & kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0