13 augusti

Har ingetting vettigt att skriva på den här bloggen, har ingen blogglust liksom men ska iaf få till ett inlägg nu :) allt är som vanligt, just den här veckan bor jag i kurrbo då familjen är på semester, huset för mig själv ;) nej då jag är en skötsam flicka :p

Jag jobbar på och snart är de inte länge kvar på järvzoo. Elin är hemma från göteborg och har bott med mig i två nätter, härligt att ha henne i hälsingland liksom :) <3 Vi har jagat hästar, haft vinkväll och haft det super helt enkelt! Har även umgåtts med Mathilda och stina den här veckan, det var väldigt längesen nu men såå trevligt vi hade det :) Just nu i kväll när jag sitter och skriver har jag myskväll med syster :)

Var ut och sprang ca 4 km i går och lika i dag så nu känns det bra nog i benen, får sova bort det så jag kan ta en runda i morgon med :) känns så härligt när man väl gör det och kommit hem, svårast är att väl ta på sig skorna och ta sig ut.

har tyvärr inget att dela med mig av, inget av intresse, de var väl inte de här heller men men så blire ibland. i morgon blire iaf först jobb och sedan ska jag städa lite här hemma innan familjen kommer tillbaka :)

saknar mitt hjärta ♥

ni får ha det så bra, puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0