14 augusti

Sista kvällen "hemma" i kurrbo nu då, familjen kommer hem i kväll/natt så dags att bege sig hem. Har haft en väldigt lugn dag på jobbet, nu väntas några lediga dagar igen å som jag älskar det :)

På hästfronten här i kurrbo går de inte rikigt som jag vill, jag flyttar och håller på men dom verkar vara bestämda att gå över till andra sidan med en gång. gjorde ett nytt försök nyss med att byta hage, får se hur det går! Håller på att fylla vatten ute så ska snart gå ut igen, men tänkte skriva av mig lite här först.

Funderar också på att ta en uteritt med mac, känns som de var ett tag sen nu! så på med stallskorna bara och upp i sadeln =) i morgon åker jag iaf ner till min käraste i Gävle ♥

men dags att gå ut och skruva av vattnet och sen beger jag mig ut i skogen :)

puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0