18 augusti

jösses va dagarna går, snart är hösten här igen ju men det gör mig nästan ingenting. Visst har sommaren varit härlig men tänk dig att få gå omkring i stora stickade tröjor och halsdukar, I love it :)

I går efter jobbet tog jag faktiskt tag i kvällen och gick ut och sprang 3 km, sprang längre än min förmåga men gud så skönt de var och när de regnade lite dessutom :) Men före de kollade jag på träning på bergåkra, de var annelie som red Millan. vilken tjej hon har blivit då, musklad och fin! de är kul att se en förändring :)




Har jobbat i dag och sitter nu bara hemma och tare lugnt, ska snart ut ooch springa, resten av familjen är borta så jag får roa mig själv i kväll. sen blire nog sova tidigt, upp före tuppen i morgon och börja jobba, lite i ladan på morgonen och sedan i kiosken restan av dagen innan Robin kommer upp :D

Tog denna bild i går när jag var ute och sprang.

Nu ska jag göra lite nytta innan jag går ut! ha det så bra.
några bilder kommer senare när jag har förtöver dom till datorn.

puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0