19 augusti

Grattis säger vi först till min kära morfar som fyller 70 år i dag :)

Då var en arbetsdag avklarad igen! har blivit ganska mycket städning i dag då de är lugnt med folk, så ja jag får använda min fantasi till vad som behövs göras dagar som dessa!

I går kväll blev de först en springtur trots att jag var riktigt trött, efter de dusch och sedan en film innan jag somnade. I morse var jag uppe ur sängen redan vid 04.30 för att kunna åka iväg en timme efter mot jobbet. Hade en stor frukost i morse med Stina, eftersom de är mässa i Ljusdal så var de extra mycket folk, kan ju avrunda till ca 80 pers så de var ju en del att göra. Sen blev de jobb i kiosken.. Alltid lika roligt när de är lite folk alltså ;)

 Bjuder på en bild uppifrån skogskojan!

Sitter just nu och väntar in att älsklingen ska komma inrullande på min gård :) för i helgen blir de fiske och jag hade tänkt att jag skulle dra upp den största så får se hur det går, annars blir de nog bara lugna puckar tillsammans med Robin :)

puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0