21 augusti

Då var helgen över och jag ligger här i soffan och kollar på tv och bara slöar ett tag!
Robin kom i fredags kväll så vi packade ihop och for till abbortjärn för att fiska och sova i tält en natt, myyys :) på lördagen blev de lite fiskning och sedan ner på köpingen för att handla lite mat, vi hade huset i kurrbo för oss själv när familjen var i sandvik.

Blev grillning och sedan mys framför elden i flera timmar, fram till midnatt med chips o dipp + lite alkohol ;) innan sängen ropade. Jag vaknade redan vid halv 8 så väckte pojkvännen och de blev fukost och sedan hem en sväng o åt tårta som morfar kom med, efter de så gick vi på järvzoo och sedan pizza time innan han åkte tillbaka till gävle. en riktigt mysig helg blev de alltså :) ♥

mys vid elden

vargen på järvzoo

nån slags uggla på järvzoo

Nu ska jag slöa lite till och värma mig under filten, fryser ju ihjäl snart sen åka upp till kurrbo när de kommer folk och ska kolla på bonzai :) sen blir de förhoppningsvis kvällsmys med syster! <3

Där kom de lite bilder sedan helgen också :)
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0