26 augusti

gud va jag sover länge på morgonen nu när jag är arbetslös, hemska ord att säga med de är så sant : / sov till halv 11 ungefär så klädde på mig och for till mammas jobb för att få lite lunch, de är tur jag vet vilka tider dom äter :) svängde in till farmor och sa hej hej också innan jag for vidare hem för att hämta matlistan mamma hade skrivit, de var vist min uppgift att handla i dag, men mat kom jag hem med iaf :) dock lite pinsamt när jag skulle handla blöjor och sånt :p haha!!

svängde även in till mormor en snabbis innan jag for och handlade, handlade och snabbt hem med kassarna och byta om, sen sprang jag ut och tog mig ett varv runt sillerbo, de känns att de går lättare för varje dag jag är ute! och även träningen på bollen gör sitt, måste erkänna att de börjar kännas i magen nu efter några dagar..



Spring outfit, älskar mina nya träningsbyxor med rosa kant på dessutom :)

Nu blire invänta på att mammsen kommer hem så ska vi åka och köpa en ny skrivare och efter de middag och bara slöa i soffan resten av kvällen nu när jag varit duktig och spriungit så tidigt på dan, brukar ju oftast gå ut kring 6-7 och göra de, känns skönt att redan ha gjort det!

saknar min fina pojkvän också<3
puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0