27 augusti

Dags för att arbets dag då, jag är redan på jobbet för den delen. fixar och donar och självklart tittar på en massa folk och grovstädar inför vintern som kommer. Gud va hemskt att skriva vintern, men de är väl så det är, den dystra sanningen.

Efter jobbet åker jag iaf till Gävle, tar bilen dit i dag för omväxlingens skull. Mitt busskort har ju också gått ut så måste hitta ett billigt sätt att att åka nu, så bilen är väl inte de optimala men men glad är jag ändå för jag ska få träffa tjejerna och köra på en utgång och sen ska jag även få träffa pojkvännen en sväng så de blir inte mycket bättre än så :)

ska försöka ta några bilder i kväll som jag kan lägga upp sen. men jag lovar inget :p

puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0