30 augusti

Jaha, vad händer i dag då. Jag har varit in till stan en sväng och kollat, bara för att fördriva tiden liksom. handlat lite mat har jag också gjort så nu ska jag ge mig på de en dag till, se om jag lyckas även i dag. Nyss ätit en muffins också som jag bakade i går, mums på dom! :)
Händer inte så mycket här så har inget att skriva om riktigt. På torsag ska jag iaf till arbetsförmedlingen igen och nu när jag kom att tänka på de ska jag gå in på deras hemsida och göra nå tester, bra att jag kom på de. har jag något att göra :) de dåliga är att jag inte får igång ljudet här i lgenheten :o hmm, de funkar med örlurarna men inte med de riktiga.. haha! duktig jag.
Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0