31 augusti

Haft en depp dag därav inget bloggande från min sida.. men ligger och tittar på tv nu (robinson) och äter chips och dricker god flädersaft av robins mormor ;) myyys alltså, dock är jag själv igen för robin har åkt iväg med bilen! jag blir ju lite brydd över att dom tycker de är kul att sitta i bilar och snacka, men men dom för väl göra de då, bara jag slipper :) jag trivs bättre under täcket i soffan :D
I morgon åker jag hem från Gävle, varit här sedan i Lördags nu så vi går väl varandra på nerverna snart, några dagar i Ljusdal och helsingland kommer göra susen :) I morgon blire först besiktning av häst i Kurrbo, lille bonzai flyttar i morgon kväll om de går som de ska, även troja kommer åka iväg på inridning så de blev visst bara fyra hästar kvar i kurrbo när de för bara ett år sedan de var typ 8 st :p Även Millan har nu fått en köpare, hon ska vara på prov hos tjejen några dagar/vecka så hoppas det går fin fint! Och jag följer med som en trogen ridare på henne, tjejen jobbar och även pluggar så hon har frågat om jag vill hjälpa henne med ridningen ibland :) 
Nej nu blire soffan igen! Varför jag gör linjer efter är för att de inte går att hoppa ner en rad så allt blir i en enda text vilket gör de jobbigt att läsa för er.. Därför får de vara linjer under ett tag tills jag lyckas fixa till det.
Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0