1 juli

haha, var de någon som märkte att jag hade skivit juni i rubriken? såg de nyss så nu är de ändrat! jag hinner inte med, månaderna går för fort!

jaha, här sitter jag och ska försöka betala en räkningen sen jag beställde klänningen som jag visade, men de går ju som de går. hmm?! jag vill inte bli vuxen och börja ta hand om sånt här, allt krånglar ju ändå.

inget speciellt har hänt i dag, jag jobbade och kom hem runt halv 7 så då blev de mat och sen hoppa jag in i duschen, skööönt :) sen blev de lite soffmys tillsammans med familjen innan vi vart sugen på kebabtallrik, två dagar i rad är inte ok enligt mig! blev lite tv och nu ligger jag i sängen och ska snart sova.

puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0