19 juli

Befinner mig nu i Gävle! Tog tåget hit i går efter de att jag slutat jobbat. Så kom fram klockan 18 så då blev de mat och sedan filmmys :) I dag är jag solo i lägenheten, robin har farit i väg och jag har nyss kollat på en film. Får se vad som händer helt enkelt! I kväll eller i morgon fm åker vi iaf hem till kära hälsingland!

men nu ska jag iaf gå och göra mig någolunda fräsch och sen får vi se :)
otroligt skön dag, slumrade till i soffan en sväng, bakat en kladdkaka (som jag även denna gång glömde inne i ugn för länge, hur lyckas jag? :o ) men den blev god ändå, eller kanske lite okladdig men men, den var tillräckligt god så den går i ändå :D
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0