23 juli

jobb jobb jobb! jag gör inget annat verkar det som :)
men har varit en lugn dag i dag, så de har varit skönt. Sitter nu hemma och gör inget alls, funderar på att fara upp till sandvik till Linda m familj eller om jag far till mormor och morfar ist, hemma är jag alldeles själv så de låter inte alls kul en lördags kväll! resten av familjen är iväg på småstadsliv teater.. själv hatar jag dessa filmer utan att ens ha sett dom ;)
 
saknar ridningen en smula också, men hoppas på att kunna återupp ta de igen till veckan som kommer :) Millan står ju nu på tillridning och försäljning så de är dit jag ska förhoppningsvis. Måste även ta tag i jobb sökandet inför hösten och livet framför allt, så i morgon ska jag iaf ta mig i kragen och ringa ett samtal!

I morgon blire jobb och efter de far jag till gälve =)


ha de bäst!
puss & kram  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0