13 juni

skolan är slut och jag har inte alls fattat de själv ännu men de kommer väl!
tråkigt att inse de bara när jag inte kommer komma tillbaka till samma klass igen, älskade NBHH08 ♥
men de är bara att ta tag i livet och ge sig ut på nya äventyr så får man se vart man hamnar, i sommar är de jobb på järvzoo som väntar iaf och efter de får vi se, hösten och de kommande åren innan pensionen är alltså oplanerad..

haft en lugn dag hemma i dag, tänkte åka till gävle men tåget var inställt och ersatt med buss så jag tog bilen hem igen, handlade present till mamma och lillebror, de fyller ju år snart :) så grattis till dom :D <3 varit till mormor en sväng i dag också samt farmor och farfar en sväng :) nu i kväll blev de middag på sibyla med syster och nu fortsätter vi vår myskväll med att spela spel och titta på en film vi hyrt ♥

 min fina syster, älskar dig <3
så ha det så bra, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0