14 juni

Stressig dag för att hinna med allt jag skullegöra och vela göra, mamma fyllde år så förbredde mycket inför de! var på ljusdal och köpte de sista till hennes pressent + blommor sen efter de tog jag mig lite vila och solade 20 min men efter de var de full fart igen, iväg och handla mat som syster och jag skulle ordna på kvällen, hem och blåste balonger i massor (man blir aldrig för gammal för balonger och födelsedags pynt som serpentiner och andra roliga grejor ;) heller inte att ha ljus i tårtan bli man för gammal för, är de kalas så är det :D  ) och slog in ett paket till efter de tvättade jag ännu mer tvätt och hängde, slängde nämligen i en maskin innan jag åkte, allt för att mamma skulle slippa vettu ;)

sen kom resten av familjen hem, lite prat med dom och sedan for dom iväg för att vi skulle fixa middan, vid de laget var hon väldigt nyfiken, men vilken besvikelse då hon trott att vi skulle beställa mat till att Agnes och jag lagade den, hmm? vi lär nog aldrig bli kockar men gott blev de ändå! folket kom och de blev dags för fika och fina presenter! av oss fick hon en uicepress och en skål med frukt som hon sedan ska kunna pressa. lägger upp två bilder här på bloggen sen dagen.

i morgon är de cykling i bergscykleparken med jobbet, trevligt :) men dock så är jag livrädd, ska försöka ta något kort men kommer de inte upp här på bloggen så kan ni leta efter mig på sjukhuset ;)

Mamma 40 år! GRATTIS :D




nu ska jag snart krypa till säng så ha de så bra.
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0