18 juni

okej, är fan så trött som man kan bli just nu!
nyss kommit hem från jobbet typ, lång och tråkig dag då de mesta dels har regnat, men inte deppa för de inte. ska kasta mig i duschen nu sen får jag se vad som händer, antingen köpingen med brudarna eller också en skön hemma kväll tillsammans med syster och bröderna, mamma och göran är iväg på fest i kväll.. hmm, de visar sig vad man orkar med ;)

men iaf så rullar jobbet på och jag trivs bra.. Min älskade syster har även fått sitt körkort nu så var iväg och körde en sväng med henne i går kväll, trevligt och inte nog med de så har hon turen att vinna en "bil" eller en bil att ha över helgen iaf!

 kolla den liksom, och texten allra helst ;)

 

jaja nog för mig!
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0