19 juni

ja då har jag gjort denna dag på jobbet också, känns skönt för nu är jag ledig en vecka :)
i går var de mys här hemma på skansen med små bröderna och syster, fick även lite sovsällskap utav lillebror, mys att slippa sova själv men han var hemsk att dra av mig täcket så de var lite kallt :p

när jag kom hem från jobbet la jag mig faktiskt och sov ca 30 min, otroligt skönt för jag var super trött, men efter de tog jag på mig mina löpar skor och gick ut och sprang, duktigt och oväntat ifrån mig!

Nu ligger jag i sängen och har pressat egengjord juice i maskinen mamma fick i pressent av oss, mums säger jag bara, så himla gott alltså! :) ska snart sova hade jag tänkt så jag kan vakna utvilad i morgon.

puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0