23 juni

dags att ta tag i dagen men vad ska man egentligen göra?
jag har nyss sprungit 15 minuter på vår crosstrainer = duktigt! och dushat..

nu är frågan vad man ska göra resten av dagen, tråkigt väder ute så inte så vill inte vara ute men sitta inne känns inte heller så lockande!? har städat av mitt rum nyss med, plockat ihop på alla kläder som ligger överallt och inte minst på soffan..

kanske man ska baka något? men då kommer vi till de andra problemet, att jag inte orkar ta reda på all disk som blir.. hmm? jaja vi får se vad som händer helt enkelt.

okej, har inte hänt mycket alls i dag, åkte till farmor en sväng med syster och pappa, trevligt! så i morgon ska även pappa och jag vara lite hurtiga och springa elljusspåret så de blir till att hoppa upp i tid så jag ska hinna, så ska snart gå och lägga mig faktiskt, nu får det vara nog på dessa sena kvällar.. :)


Sudentfotot, Älskade NBHH08 <3

Ha en bra dag, puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0