24 juni

inte gjort mycket alls i dag förutom att kollat till hästarna så dom mådde bra (:
nu fix inför midsommarfirande hos moster med hela släkten! <3

jo föresten smäller flugor för fullt så de har varit mig dags syssla ;p äckel flugor!!!

bjuder på en bild om hur jag ser ut i dag.
svart hög kjol och en blommigt linne upptill + en söt liten blomma i håret.


i morgon blir de jobb, börjar 9.30 till ca 4-5 sen på kvällen hoppas jag på att få trevligt besök, får se hur det blir :) men nu ska jag kila vidare och göra mig klar och sen åka iväg, eller gå blir de väl snarare. 


puss & kram hoppas ni får en underbar midsommar, här vräker regnet ner men hoppas det är finare på andra håll! :) ♥

nu är jag hemma från moster frida och hennes familj, riktig trevlig kväll tillsammans med familjen och släkten, god mat och dans ;) senare la jag mig och titta på en film, när rastlösheten trängde sig på allstå ;) när jag kom ner hade mamma och dom redan gått hem, jaha? så fick skjuts hem av min andra moster då, skönt så slapp jag cykla, nu ska jag bara hämta hem den i morgon..

nu ska jag krypa till kojs och sova iaf, i morgon väntar ju jobb och förhoppningsvis trevligt sällskap som kommer på kvällen, i like it! :)

natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0