28 juni

Underbara väder kan jag börja med att säga! de är dagar som dessa som gör en på bra humör och är inte vädret bra  måste man ha ett otroligt bra sällskap som gör en glad :)

i Söndags kte iaf jag till gävle direkt efter jobbet, blev en mys kväll och sen sova, hände inget speciellt alls. På måndag blev de stan en sväng och sen ett svalkande bad i de fina vädret och sist men inte minst grillning och ännu mer bad, kvällen kunde knappats blivit bättre om jag får säga de själv :) i morse tog jag tåget hem redan vid sex och sen dess har jag hunnit med både de ena och de andra, blev först en stund i solariumet och sedan en cykeltur upp till farmor och farfar! När jag kom hem blev de lunch och sen la jag mig på gräsmattan och solade tills syster kom hem och vi for till nore och badade och solade lite till, bilen har blivit tvättad både på in och utsidan och sen har även rummet blivit ordentligt städat!

Nu sitter jag här och orkar inte röra en fena, ska snart gå och sova för imorgon väntas jobb i den stekande hettan trots att jag hellre hade legat på stranden med en glass i handen än att stå i en kur och sälja korv och glass..

blev inga före bilder på rummet men här får ni iaf bilder på hur det ser ut efter :)
flugsmällorna är ett måste d de kryllar av flugor, så att inte ha en p sitt rum är omöjligt.
Ni måste ju hålla med om att de ser lockande ut att få krypa ner i den renbäddade sängen :) <3 dock hade det vart ännu bättre med sällskap att få dela den med men jag får st ut med kuddarna ;)

puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0