29 juni

Snart slut på juni månad, shit va tiden går fort och tanken slog mig precis att jag behöver ett jobb snart nog! hojta till om ni vet något ;)

i dag var de jobb för fulla muggar iaf, började halv 10 och sen slutade jag och åkte därifrån vid 5, hem och käka och sen åkte jag iväg till stranden en stund, man måste passa på, dock var de verkligen skit kallt i vattnet. Ligger nu ny duschad i sängen och funderar på vad som händer här näst! orkar egentligen inte göra något men orkar inte ligga här heller, så kanske man ska sova fast klockan bara är nio? eller också inte jag hoppar den iden.

i morgon blir de mera jobb i den stekande hettan, inte mycket folk då jag gissar på att de flesta ligger på stranden och har de väldigt bra :D Nu får de vara bra för mig, ska leta mig något att äta, hoppas de finns något riktigt gott i kylen eller i skafferi, tveksamt då jag kollat säkert 10 gånger redan. haha. 

  älskar sommaren <3

puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0