5 juni

De har hänt en massa dessa dagar!
jag var ner till vadstena till mig kära vän margit för att fira att hon tog studenten :) otroligt härligt med några dagars "semester" bortanför ljusdal och gävles trakter. annars har jag bara varit hemma med familjen och myst de här dagarna :)

I kväll åker jag iaf mot Gävle :D sitter bestämt på tåget nu. så nu taggar vi för en utekväll med brudarna :) inledning av studentveckan alltså som börjar med brännbollen i morgon redan, så frågan är hur man ska orka upp tidigt då och börja om igen liksom ;) men de klarar vi! är de studenten så äre!

nu ska jag vila en stund på tåget och sen förfesta lite med en kompis innan vi möter upp de andra, fått nyckel till kusinens lägenhet och fått bekräftat att jag får låna han soffa i natt :)

men nu ska jag sluta skriva, ha de bäst :)
puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0