8 juni

student veckan är i fall gång! startade redan i söndags för mig och några vänner :)
därefter har de hänt en massa, söndagens strt blev ju allt annat än lyckad, började hemma hos kusinen med cissi, där jag gjorde mig i ordning sen mot Gävle strand för lite förfest hos cissis kompisa och därefter krogen! efter de minns jag inte så mycket av kvällen mer än att jag hade en otroligt bra vän som hängde med mig både till akuten och såg till att jag överhuvud taget kom hem :)
måndagen var de brännboll och efterfest på goya men då låg jag i soffan hela dagen och var så gott som orörlig.. I tisdags var de mösspåtagning och lite mys på skolan och i dag har de varit skattjakt och massa tokigheter med lärarna! några bilder kommer här nedan..
bara några dagar kvar till studenten nu och gud va fort tiden går..
puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0