28 MARS

De är en sak som stör mig väldigt mycket och de är varför vissa är så himla rädd för att misslyckas!
då har man ju iaf försökt, men nej då! inte ens de kan erbjudas.. Så jag skiter i det nu och går vidare..
de är tufft men på ett eller annat sätt måste jag, de är inte rätt och kommer aldrig att bli, att jag upptäckt detta efter så lång tid kanske är dumt, men jag har gjort de iaf, bättre sent än aldrig säger jag då!

Allt rullar på och praktiken är över, första dagen i skolan i dag! och de började som vanligt.. ska försöka beta av allt jag restar i nu så fort som möjligt så jag kan njuta av de lilla vi har kvar sen :)

Den 9 maj åker iaf jag och Andre iväg till Turkiet (side) vilket ska bli hur underbart som helt =D
sitter på station nu och väntar på bussen i ljusdal och hem, så ska kila iväg till den nu.. skriver mer en annan dag!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0