3 Mars

Känns verkligen som om våren är på väg nu, så jag njuter hela dagarna! :)
I Tisdags em åkte jag till Sandra i bollnäs, blev middag på Roma och sedan mys i form
av film och fruktsallad med glass! Tisdagsmys är inte ofta man får ju.. Så i Onsdags morse åkte jag
till ljusdal med 9 tåget, blond som jag är hade jag glömt lägenhetsnyckeln hemma så morfar fick komma med den till stationen sen tog jag samma tåg tillbaka till Gävle igen.. vilken tågmänniska jag är! ;)

väl i Gävle for jag ut till valbo, inhandlade lite kläder och ett par skor. sen på kvällen blev de en massa mys i lägenheten. så i morse när jag vaknade for jag ut till valbo igen och inhandlade ett par ridbyxor och en väst.. kul med lite nytt i garderoben liksom.. :)

så nu i kväll städa jag bilen både in och utvändigt men den ser väl lika ut i morgon igen med detta väder ute. men den är fin ett litet tag då..

puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0