6 Mars 2011

underbart, våren här här verkar de som! bara den inte sviker oss nu :)
iaf så har helgen varit toppen, lugn och skön som dom ska vara egentligen
har börjat packa lite smått så måste snart fortsätta med det..
de är helt sjukt vad man packar med, tur jag tar bilen dit! och dit blir i kväll
till simeå (sigrid bergåkra berglund) där de blir praktik i 3 veckor frammåt nu :)
underbart! bara jag försöker plugga på kvällarna så kan de inte bli bättre, komma tillbaka till
skolan och ligga i fas med allt hade inte varit helt fel! =)

men nu måste jag sluta skriva så jag hinner packa färdigt och hinna hitta en kamera att ta med..
min mobil är inne på service, trist när de är så bra kamera på den.. men kanske kan fjäska för mamma så jag får ta deras, hmm..

skriver mer under veckan när jag är där och vad som händer! :)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0