8 mars 2011

en sen uppdatering om gårdagen kommer här!

upp vid 7 för att få i sig lite frukost och klä sig varmt innan dagen börjar ute i stallet.
vi gjorde stallet klart, sen promenera jag med en häst och luncha hästarna medans Mia gick i och fixa med pappersarbetet. efter de fick jag också lunch i min mage. efter lunchen var de på med kläderna igen och ut, gjorde iordning 3 hästar till henne som hon longera sedan longera jag 5 hästar till innan jag till slut gick och duscha och klädde på mig rena kläder! middag vela magen ha och sen for jag till vallsta för att ställa bilen där och ta tåget till Gävle över natten! mys! :) snabbt och gått om gårdagen var det där alltså..

dagens uppdatering kommer senare i kväll :)
fått låna en kamera av pappa så nu kommer de nog för hoppningsvis några bilder i kväll :)
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0