9 mars 2011

då var de äntligen kväller för mig, nästan iaf ska ut och natta hästarna sen vid 8 bara.
har rullat på som vanligt i dag, mia var sjuk så hon skrev på tavlan de jag skulle göra så jag fixade det, lugnt och skönt att kunna göra de i sin egen takt. så mycket lättare allting blir. iaf så fixa jag klart stallet då när hon gått in, halma och höa upp! sen var de bara att sätta igång att longera hästarna, 5 stycket skulle longeras och sen red jag en (contino) hur underbar som helst att rida, dock väldigt stor att rida ihop men han blev så fin så :) så jag säger hej och välkommen till träningsvärken i magen som jag kommer ha i morgon! men de får man ta :D

efter de släppte jag in de sista hästarna som var ute, lagomt till de började snöa också.. för fy vilket väder de blev, blåst och snö tycker vi inte om och jag hoppas de slutat blåsa tills i morgon.. vi vill ha solsken nu.. nu ligger jag här i sängen, har precis kommit tillbaka från att ha varit i väg och handlat.. så nu tänker jag ligga här tills de är dags att natta hästarna! helt slut blir jag av att hålla på så här hela dagarna och ändå så har jag bara varit här i 3 dagar, mer än 2 veckor kvar liksom, men de är roligt så lite ont här och var + trött i kroppen gör väl kanske inget så här på kvällskvisten ;)

här kommer lite bilder från idag iaf :)




Contino som jag red

en av små hingstarna

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0