god natt läsare

dagen har rullat på med ett rasande tempo! började med att ta ut hästar till hagar och till skrittmaskinen innan vi tog i tu med stallet. mocka,halma,lägga ut foder.. sen var vi så gott som klara. tog in hästarna och jag lunchade och smörjde när hon åkte iväg. sen for jag med, till järvsö för att handla och sen vidare till Maria wallberg, underbara barndomsvännen <3 så satt där ett bra tag och bara pratade, sen runt halv 5 drog jag till simeå igen.. Såg att mia kom så gick ut och heja på henne sen gick jag med en häst i ridhuset innan de blev middag för mig :)

Nattade hästarna nu på kvällen samt att dom visade mig alla belysningar, får väl se om jag har bra minne! kom precis in typ så har pratat med mammsen i telefon och nu håller jag på att titta på solsidan som jag missade i går, tur man kan se de på webben! :) bara att ställa klockan på kvart över 7 i morgon, klockan 8 ska jag vara i stallet sen är de full rulle tills jag åker till Gävle med halv 7 tåget från vallsta! bästa maria låter mig ha min bil hos dom, perfekt så kan jag gå därifrån till tåget och sen hämta upp den på morgonen bara när jag kommer tillbaka!
 tyvärr blir de inga bilden de första veckan då jag inte har någon kamera med mig, men de kommer!

puss & kram, natti natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0