1 maj

I går tog jag tåget hem från Gävle 10.10 efter två mysiga dagar där <3
så väl hemma tog jag de bara lugnt, åt middag med familjen och sen for jag till Helena för lite kubbspel och
massa mys bara, men runt 9 kände jag ändå att flickorna nere på ljusdal och krogen lockade lite mer :)
så fick skjuts ner och där var de redan full rulle, så jag bara hakade på och vilken kväll de blev :) den bästa på länge måste jag nog mig själv erkänna trots att denna dag har varit väldigt jobbig! haha, men de får man ta.
tyvärr blev de inga bilder sen kvällen men det är ju jag dålig på att ta annars också.

nu blire pizza time och sen packa för gälve tills i morgon då jag åker igen.
ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0