2 maj

ja då lider denna kväll mot sitt slut med, vilket känns väldigt skönt!
tog tåget till gävle i morse, usch för att kliva upp den tiden alltså som jag måste göra då..
ut till lervik och övade allt praktiskt sen blev de lunch och idrott. zumba, vad är de för påhitt och för konstigt egentligen? jag hängde då verkligen inte med för fem öre iaf.. så till slut satt jag mig ner på golvet! ;)

tog bussen hem och sen kom pappsen en sväng, ivög och händlade flyttkartonger och mat :) de närmar sig nu verkligen för mig att flytta hem, på ett sätt vill jag men de kommer bli så fruktansvärt jobbigt samtidigt. jag pallar inte med att bo hemma men hur ska jag kunna ha en lägenhet utan jobb? de blir lika svårt de.. så de är bara att kämpa på och få ett jobb annars flyttar jag ut i tält :p känner att jag behöver något eget och helst flytta från ljusdal också dit man inte känner någon och bara kunna börja om livet från noll! jobbigt de med, men de kanske hade varit bra, jag vet inte. iaf så är de en vecka kvar till resan till turkiet! så jag skulle behöva plugga en massa nu och få klart allt före jag åker. blir svårt men de är mitt mål!

nyss fått i mig mat alltså och nu ska jag försöka få lite plugg gjort så jag kan göra prov i morgon.

så ni får ha de så bra alla vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0